ساحل

دلنوشته ها

ساحل

دلنوشته ها

خواستم ننویسم

http://mohammadali2011.persiangig.com/image/dirooz.jpg

خواستم درباره برنامه "دیروز امروز فردا" که با حضور جناب جوانفکر و حجه الاسلام رسایی پخش شد مطلبی بنویسم اما هر چه دیدم حرفی جز مسئله مشایی تاثیر گزار بر برنامه نبود.از آنجایی هم که ماه مبارک رمضان است و خوب است انسان در این ماه به خوبی ها بپردازد و بیاندیشد از پرداختن به مسئله مشایی خودداری می کنم و کاممان را تلخ نمی کنم.

هر چه باشد ماه مبارک رمضان متعلق به همه مسلمانان است و نه فقط ایرانیها .....!!!!!!

برادر عزیزم جناب یامین پور!

چه توقعی دارید و قتی که آیت الله العظمی شیخ محمد تقی مصباح یزدی، آیت الله ناصر مکارم شیرازی، سید احمد خاتمی و ....هر چه گفتند به این آقایان بر نخورد که نخورد و باز هم بر باطل خود اصرار دارند؟!؟!؟!؟!؟!


*****************************************

به قول دوستان پی نوشت:

* اگر نمیتوانی به بالا عروج کنی ، حدا قل مثل سیبی باش که افتادنت اندیشه ای را بالا برد(با خودم بودم)

* سخته که موقع افطار و سحر هم باید مثل روزه دارها به سفره نگاه کنی!!!!!

* هر چه می گویم که من آنچه باید می گرفتم را گرفتم قبول نمی کند و باز هم حرف خودش را می زند!!!

* فرق بین بعضی با بعضی دیگر ، پیش ارباب، آنقدر زیاد است که یک نفر با خواندن عاشورا که اگر نیم قطره خلوص داشته باشد(که ندارد) شاید حاجتش را بگیرد و یکی هم با نخواندش حاجت روا می شود.

یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد