ساحل

دلنوشته ها

ساحل

دلنوشته ها

بکشید مارا...

 

نمی دانم چرا تا خبر انفجار اخیر زاهدان به گوشم خور ناخود آگاه به یاد آن افتادم که حرمت شکنان روز عاشورا از طرف سران فتنه، مردمی خدا جو خوانده شدند! و یا چندی پیش که 5نفر از تروریستهای وابسته به منافقین اعدام شدند سران فتنه طی بیانیه ای آن اقدام را محکوم کردند و آنان را بی گناه و مظلوم خواندند ویا آن را مغایر عدالت دانستند!! البته دور از انتظار هم نبود که بعد ازاعدام عبد المالک ریگی ،این به ظاهر روشنفکران بیانیه جدیدی دهند و باز هم پرده ازروی پلید خود بردارند...(که جای تعجب است که این اتفاق نیافتاد)اصلا شاید قرار است میر حسین و کروبی بیایند و از اتفاق اخیر مسجد جامع زاهدان حمایت کنند و حاضرین در مسجد را هم محکوم نمایند!!

عدالت کدام است؟ انفجار بمب در میان انبوه جمعیت از پیر و جوان گرفته تا زن و بچه که هیچ کدام گناهی جز شرکت در مراسم جشن نداشتند!! ویا اعدام تروریست هایی که خود اعتراف به جنایت کرده اند ؟!

و امروز که مردم بی گناه و مظلوم زاهدان در اعیاد شعبانیه طی یک اقدام انتحاری و کاملا تروریستی  به خاک و خون کشیده می شوند ، این آقایان خفه شده اند و زبان در دهان قفل کرده اند و هنوز فکر و ذکرشان زندان کهریزک است! و یا شاید در اعتراض به اعدام ریگی سکوت کرده اند!!! و یا شاید نگران آنند که حمایتها مادی و معنوی غرب و سران استکبار از آنان برداشته شوند! هر چه نباشد هدف و و غایت اینان و دستهای پشت پرده این حوادث تلخ یکیست! هدف ایجاد ناامنی و بد بین کردن مردم نسبت به نظام ، تضعیف دولت  و در انتها سرنگونی نظام و از بین بردن انقلاب است و لا غیر!

خانم شیرین عبادی ! که مدعی حقوق بشری،آیاحقوق بشر در اینجا معنا ندارد؟! و هچنان دغدغه هایتان همجنس بازان و بهائیان است ؟

محمد نوری زاده ! پس کجا هستی چه شده قلمت خشک شده که نمیتوانی نامه درباره کشتار زاهدان بنویسی؟

به خدا جام جهانی تمام شده است! آیا شبکه های بی بی سی  و voa خبرهای مهمتری دارند ؟ همین شبکه های مدعی حقوق بشر و بی طرفی ، چند مستند از قربانیان اینگونه حوادث در ایران ساخته اند و به چه مقداربرایشان مانند کشته شدن ندا آقا سلطان اهمیت داشته است؟!

این حامیان حقوق بشر و دموکراسی و طرفداران داخلی و شبکه های غربیشان چه حرف بزنند و یا مثل حال خیلی ساده از کنار این ماجرا گذر کنند،در هر صورت این انقلاب و نظام راه خودرا پیدا کرده و پیش می رود و اگر خواستند کام ما را تلخ کنند، کور خوانده اند! مگر نه اینکه حضرت روح الله فرمود  " بکشید ما را که ملت ما بیدارتر می شود"

به واقع خداجویان و مظلومان را میتوان در میان شهدای مظلوم مسجد جامع زاهدان دید.و چه زیبا در سالروز میلاد سید شهدا به ما یادآوری شد که آری هنوز در باغ شهادت باز است ...باور کنیم که هنوز هم می شود به قافله شهدا پیوست و این وصل لیاقت می خواهد...

به قول سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی(که چه قدر این روزهاجایش خالیست)   "شهادت قلبی است که خون حیات را در شریان‌های سپاه حق می‌دواند و آن را زنده نگه می‌دارد.شهادت، جانمایه انقلاب اسلامی است و قوام و حیات نهضت ما در خون شهید است"

*****************************************

به قول دوستان پی نوشت:

* یه سوال ! کشتن وهابی ها ثواب ندارد؟

* خدایا توان بده که تحمل کنیم این برادری ناتنی را !

* عذاب شاخ و دم ندارد! گرمای این روزها عذاب نیست؟

* تو یه مواردی به خدا حسودیم میشه....خوش به حال خدا!

* کاش کمی دل داشتم تا اینقدر بی دلی را زجر نمی کشیدم....!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد