ساحل

دلنوشته ها

ساحل

دلنوشته ها

آنتی اصولگرای جدید هاشمی

 

بعضی گله می کنند که چرا موضع صریحی نسبت به مشایی نمی گیرید و یا جواب خزعبلاتی را که می گوید نمی دهید...

در اینکه مشایی مایه  آبروریزی جبهه اصولگرایان است شکی نیست و نه فقط سخنان وی بلکه عملکرد او در یک سال اخیر گویای این واقعیت است که او نه تنها اصولگرا نیست بلکه آنتی اصولگراست! یعنی حرفها و خط مشی او کاملا مخالف جریان اصولگراییست و بنیانهای ارزشی انقلاب را به صورت بسیار ماهرانه و زیرکانه مرود هدف قرار می دهد.

اگر کمی عمیق تر به مشایی و خط  فکری او و عملکرد و آدمهای وی نگاه کنیم به یکی از این دو نتیجه خواهیم رسید، اول اینکه این آدم کاملا به لحاظ سلامت عقل مشکل دارد که این محال است چون در اینصورت الان در این جایگاه نبود و به این زیبایی جریان فتنه جدید را هدایت نمی کرد! دوم اینکه  ایشان یا مهره هاشمی رفسنجانیست و یا اینکه آگاهانه و یا نا آگاهانه در زمینی بازی می کند که هاشمی برایش فراهم کرده.یعنی ایشان آنتی اصولگرای جدید هاشمی می باشد.

و اما اگر بخواهیم فکر و ذکرمان را مشغول مشایی و حاشیه های او کنیم از دشمن اصلی باز می مانیم و آنوقت است که سران فتنه و جریان فتنه به فراموشی سپرده می شود و این دقیقا همان چیزیست که هاشمی می خواهد.

حقیقتا چرا این روزها دیگر حرفی از محاکمه سران منافق جریان سبز نیست؟ چرا حرفی از دسته گلهای به آب داده شده میر حسین موسوی و کروبی نیست؟ چرا دیگر حرفی از فائزه هاشمی خائن زده نمی شود؟ مهدی هاشمی فراری چه شد؟ و هزاران سوال دیگر که به خاطر پرداختن به مسئله مشایی بی پاسخ مانده است...

هاشمی رفسنجانی در جریان اتفاقات سال 88 شکست مفتضحانه ای خورد و این آدم کسی نیست که به همین سادگی از خیر این ماجرا بگذرد و مطمئنا در صدد بر آمده تا انتقام خود را از اصولگرایان و مخصوصا احمدی نژاد بگیرد و برای این امر همان بازیی را راه انداخته که از همان طریق کروبی را در میدان انتخابات نابود کرد .

در انتخابات 88 شاگرد اول هاشمی یعنی محسن کرباسچی وارد ستاد کروبی شد و خیلی ماهرانه و بی سر و صدا کاری کرد که آمار کروبی از آراءباطله هم کمتر شد و در روز انتخابات هم خود کرباسچی به میرحسین موسوی رای داد!

و حال همان بازی دوباره شروع شده است ! از خود احمدی نژاد علیه احمدی نژاد !

و این بار مشایی نقش کرباسچی را بازی می کند تا بدون سرو صدا و بدون حضور هاشمی ،احمدی نژاد در نظر مردم خراب شود و در اجرای وظایفش شکست بخورد و در اصل احمدی نژاد از رهبری و و لایت دور شود (احمدی نژاد هرچه دارد و اگر هم مردم به او رای دادند به خاطر رهبری بود) که این ماجرا ضربه سنگینی به اصولگرایان خواهد زد.

میر حسین یا کروبی،محسن رضایی یا هاشمی،لاریجانی یا قالیباف، احمدی نژاد یا مشایی فرقی نمی کند همه از تیغ امت حزب الله می گذرند اگر رهبری اشاره کنند.

ما دلمان نه فقط از سران فتنه بلکه از خیلی از همین آقایان مدعی پر است و فقط منتظر هستیم که مولایمان امر کند که آنوقت خیمه ای از اردوگاه اینان باقی نخواهد ماند.اقدام عجولانه و بدون امر ولایت نتیجه عکس خواهد داد و نتیجه اش می شود جریان تسخیر لانه جاسوسی که بدون هماهنگی حضرت امام انجام شد و آن همه هزینه را برای کشورمان داشت....

در آخر رهبرا از تو به یک اشاره

از ما به سر دویدن....

*********************************************

به قول دوستان پی نوشت:

*‌ روز خبر نگار به همه خبرنگاران مخصوصا دوستان و همکارن خوبم مبارکباد....

* غرفه "الحماه" در نمایشگاه قرآن دیدنیست.پیشنهاد می کنم دید ن نمائید...

* ماه خدا نزدیک است و باز منتش بر سرمان باران میگیرد و خوش به سعادت آنانکه خود را آماده کرده اند . حلال نمائید ....

* هر چی زنگ میزنم بر نمیداره و هر چی زنگ میزنه طاقت گوشی برداشتن ندارم!!! 

یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد